.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسفیان ملا با انتقاد از وزیر 75 ساله دولت اعلام کرد :
به‌کارگیری دوباره 14 هزار بازنشسته در کشور!
شمال نیوز : یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پدران پیر زیادی را در منازل سراغ داریم که برای امرار معاش خانواده صبح زود به سرکار سخت و سنگین می‌رود ولی جوان تحصیل‌کرده آن که با هزاران امید، آرزو و هزینه‌های هنگفت راهی دانشگاه شد در خانه بیکار است.....

 شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به به‌کارگیری نکردن وزرا و استانداران بازنشسته در کشور، گفت: با اجرای طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در مسئولیت‌های اجرایی می‌توان موج جوان‌گرایی را در کشور ایجاد می‌شود.   خبرگزاری فارس: به‌کارگیری نکردن وزرا و استانداران بازنشسته در کشور/ به‌کارگیری 45 هزار بازنشسته در آموزش و پرورش

   عزت‌الله یوسفیان‌ملا  با اشاره به تصویب طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در مسئولیت‌های اجرایی اظهار کرد: از نخستین نمایندگان مجلس بودم که بیش از هشت ماه گذشته این طرح را با جدیت در صحن مطرح و از آن دفاع کردم.

*به‌کارگیری دوباره 14 هزار بازنشسته در کشور

وی با اعلام اینکه معتقدم باید از وجود بازنشستگان دولتی و تجارب‌شان در مسائل مختلف بهره برد ولی این امر در حد پست اجرایی بالا مصلحت نیست، افزود: هم‌اکنون در استان‌های مختلف و مازندران مشاهده می‌شود که بسیاری از مدیران‌کل دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی حدود 14 سال بازنشسته بوده ولی دوباره به‌کارگیری شدند این در حالی است بسیاری از آنها سال‌ها در خارج از کشور زندگی کرده و فضای آنها عوض شد اما دوباره در سمت‌های عالی به‌کارگیری شدند.

یوسفیان‌ملا ادامه داد: البته این افراد را با ابلاغ بالای حقوقی چند 10میلیون تومان دوباره وارد چرخه اشتغال کردند که به مصلحت کشور نیست.

*ناکارآمدی وزیر و معاون وزیری که 75 سال سن دارد

عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هم‌اکنون بیشتر استانداران کشور بازنشسته هستند، تصریح کرد: مشکلی ندارد که بازنشستگان برای مشاوره در کنار مدیران اجرایی و تدریس فعالیت کنند ولی وزارت‌خانه‌هایی داریم که وزیر آن بیش از 75 سال سن دارد، دیگر نمی‌توان از آنها در بازدیدها و سفرهای استانی مختلف برای بررسی مشکلات بهره برد و و از آنها انتظار مشاهده نزدیک پروژه‌ها و لحاظ کردن اعتبارات را داشت.

یوسفیان‌ملا یادآور شد: وقتی سراغ معاونان وزرای دولت هم می‌رویم می‌بینیم که سن آنها هم در حد آقای وزیر است و نمی‌توان از آنها انتظار زیادی داشت.

وی با اشاره به اینکه امروزه جوانان زیادی در سطح کشور مشکل بیکاری و اشتغال دارند، گفت: هم‌اکنون حقوق یک فرد مسئول بازنشسته در سطح بالای مملکتی می‌تواند بیش از 20 جوان بیکار را با حقوق ناچیز وارد عرصه اشتغال کند.

*به‌کارگیری 45 هزار بازنشسته آموزش و پرورش

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه با حقوق یک وزیر و یا معاون آن می‌توان تعداد زیادی از افراد دارای مدرک تحصیلی لیسانس را در بدنه کشور مشغول به‌کار کرد، یادآور شد: در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح شده که 45 هزار بازنشسته فقط در بدنه آموزش و پرورش مشغول به کار هستند که دوباره بازگشت به کار خوردند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد بسیار زیادی از بازنشستگان در پست‌های مختلف دولتی هم مشغول به کار هستند، گفت: در مازندران هم استاندار و معاونان استاندار بازنشسته هستند که این مهم سیاست غلطی است البته در این استان تعدادی از مدیران‌کل هم بازنشسته بوده ولی مشغول به کار هستند.

یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پدران پیر زیادی را در منازل سراغ داریم که برای امرار معاش خانواده صبح زود به سرکار سخت و سنگین می‌رود ولی جوان تحصیل‌کرده آن که با هزاران امید، آرزو و هزینه‌های هنگفت راهی دانشگاه شد در خانه بیکار است.

وی با اعلام اینکه بسیاری افراد در گذشته با این طرح به شدت مخالفت کرده و با سرسختی مقاومت کردند تا امر متوقف شد، گفت: ولی دوباره این موضوع با جدیت از سر گرفته شد.

*تایید شورای نگهبان مصوبه را 15 روز آینده اجرایی می‌کند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی کفت: این طرح با کسب رای لازم هم‌اکنون در شورای نگهبان قرار دارد و 15 روز پس از تائید این شورای محترم، این قانون اجرایی می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه مدیران بازنشسته نیز 60 تا 70 روز پس از تاریخ تصویب قانون وقت دارند تا سمت‌های دولتی و اجرایی خود را ترک کنند، تصریح کرد: با این مهم می‌توان موجی از جوان‌گرایی را در سطح کشور ایجاد کند.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه معلمان و فرهنگیان بازنشسته می‌توانند در امور مشاوره‌ای فعالیت کنند ولی نباید در سمت‌های بالای کشور با حقوق چندین میلیون تومان به‌کارگیری شوند، گفت: همه مسئولان در مقابل بیکاری جوانان مسئول هستند و باید به‌نحوی کار در بین جوانان ساماندهی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساری 29 شهريور 1394
چرا نام افراد را اعلام نمی کنید؟
عتتا 29 شهريور 1394
جناب یوسفیان ملا

کدام مسئول
lمردانی 29 شهريور 1394
آفای یوسفی ملا شما ودیگردوستان نماینده تان کی بازنشسته می شوید جداازحقوق میلیونی درآمدهای جنبی دارید نکند علل ابد باید باشید از طرح شما معلوم است این طرح فقط برای یک سری ازافراد بسیار ضعیف که حقوق 200یا300هزارتومان بوده است اجرامیشود خودشورای نگهبان تاکی باید باشند حقوق چند 10میلیونی دریافت کنند
نا شناس 29 شهريور 1394
جناب آقای یوسفیان !! تا زمانی که قوانین مصوب مجلس ما ، مرگ را برای همسایه خوب بدانند و برای امثال شما از یک ماده سی تبصره ایجاد کنند بهتر از این نخواهد شد . سوال اصلی اینجاست شما که بیش از ده سال نماینده بوده اید چرا فقط نزدیک انتخابات غزل سرایی می کنید و می گوید بگیرید پرتقال فروش را ....... به برکت نظام اسلامی فعلا بیش از نود درصد مردم بهتر از شما می فهمند و پاسخ مناسبی به شما خواهند داد
حامدرضا 29 شهريور 1394
ای موقع رای گیری و انتخابات نزدیک دره بونه نماینگان رای وسه جه مطلب قشنگی نویسننه
مهرداد 29 شهريور 1394
کو گوش شنوا و قانون
درخواست نیروی شرکتی 29 شهريور 1394
از دولت محترم خواهشمندیم جای بکارگیری دوباره بازنشستگان نیروهای شرکتی ارگان ها را تبدیل وضع کنید. با تشکر
م ح 29 شهريور 1394
ممنونم حاج اقا از اين كه به فكر جوانان تازه افتادي دولت بير روحاني بد جوري ركود اقتصادي را در جامع حاكم كرد كه همه اعصا بها خورد است فرزندان مردم همه بيكار يا بايد سرمايه دار باشي يا بايد برتي كلفتي داشت جرا در مملكتي كه اين همهسرمايه ريخته باشد يك بجه داشته باشي بيكار اين همه هزينه دانشگاهي انكار ما ميليارد جمعيت داريم بول وسرمايه كشور كجاست به كجا ميرود اقاي يوسفي ملا جوانان بدرشان را منت ميكنند دزدان وغارتگراني كه كشور را نابود كردند بجه هاي مومن ارزشي را با انگهاي خودشان بيرون انداختنتند فقط دارند مي تازند خيلي بيكار داريم اقاي ملا فاجعه هست فاجحه
محمد 29 شهريور 1394
بابا دمت گرم ، انشاالله اجرايي بشه
مازندرانی 29 شهريور 1394
آقای یوسفیان سلم واحترام به شما و همه نمایندگان و اما دلخوری این پدر پیر در حال موت این که فرزند ذکورم دارای فوق لیسانس آن هم یکی از رشته‌های فنی(عمران عمران) و دارای مجوز قبولی در امتحانات سازمان نظام مهندسی کشور(نظارت، اجرا، محاسبه) مسلملن شیعه اثنی عشری اهل هیئت و سینه زنی برای امام حسین(علیه‌السلام) و.. نه اهل دم نه اهل دود، به خاطر بابای جانباز گمنام بسیجی‌اش که سرمایه ندارد تا او را وارد ساخت و ساز بازار کند 5 سالی است بیکار است.و... این مقدار را گفتم که همه شما نمایندگان محترم بدانید که مردم متعهد به این انقلاب و شهید و جانباز داده چه می‌کشند. فقط چندین سال است مصاحبه هایی مثل متن بالا و.. داریم می شنویم. مگر نمی‌شود در مجلس تصویب کنید که از سنین مثلاً 55 به بالا تحت هیچ عنوانی بکار گرفته نشوند؟ و قتی قانون می گذارید هشتاد تا تبصره و ماده استثنا نتیجه‌اش همین می‌ شود که مصاحبه کردید. یعنی افسردگی و دلزدگی فرزندان جوان این مرز و بوم از هرچه دولت و مجلس و... قانون منع بکارگیری بازنشسته مینویسید بعد تبصره می‌گذارید باستثناء اعضای هیئت دولت و استانداران و نمایندگان و مدیران با تجربه و بخش خصوصی و.... یعنی مرگ خوبه واسه غاز همسایه. نمی دانم آیا شهامت بار گذاری این متن را شمال نیوز دارد یا نه؟
راستی هفته دفاع مقدس برشما مبارک باد. یاد آخرین بیت شعر محمد رضا آغاسی افتادم با این توضیح که : به استثناء خدمتگزاران صادق و بی ریا به ملت
به صفای دل یاران شهید/// بی تعارف همگی نامردید
نا شناس 29 شهريور 1394
طبق قانون بکارگیری بازنشستگان ممنوع میباشدولی درآموزش وپرورش استان مخصوصا قسمت درمانگاه فرهنگیان افرادبازنشسته مشغول بکارهستندکه بایداژبکارگیری این افرادجلوگیری شود.
امیدنژاد 29 شهريور 1394
فرهنگی با حقوق چندین میلیونی . یوسفیان کجایی . دنباله بهانه برای حفظ مدیران احمدی نزاد در امل . خودت رفتنی میشی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.